1. Ik wil mijn pakket terugsturen.

Ongeopende verpakkingen kunnen retour gezonden worden naar onderstaand adres:

Dorivit B.V.
Versterkerstraat 10
1322 AP Almere
Nederland

Wanneer wij uw pakket ontvangen hebben ontvangt u hier een bevestiging van. Vergeet u niet de gratis verpakkingen mee te zenden. Deze zijn alléén gratis omdat u gebruik gemaakt heeft van een van onze speciale aanbiedingen. Bij afname van 2 pakjes ontvangt u een pakje gratis. Bij aankoop van 3 pakjes ontvangt u 2 pakjes gratis. Er is geen sprake van gratis pakjes bij aankoop van 1 pakje.

U hoeft alleen te betalen voor de geopende verpakkingen. In dit geval zal u een nieuwe factuur van ons ontvangen.

Vergeet niet uw verzendbewijs goed te bewaren en uw klantnummer te vermelden bij uw pakket.

De verzendkosten voor het terugsturen zijn op kosten van de klant. We versturen geen retourstickers.

Voor onduidelijkheden verwijzen wij u door naar de algemene voorwaarden op onze website

www.dorivit.nl

 

2. Ik heb mijn pakket retour gezonden, hebben jullie deze al ontvangen?

Zodra wij uw pakket retour ontvangen hebben ontvangt u hier een bevestiging van. Indien u een deel heeft gehouden ontvangt u ook een nieuwe factuur. Als u alles heeft teruggestuurd wordt uw rekening gecrediteerd na ontvangst van alle gesloten pakjes. Dit betekent dat er dan geen bedrag meer open staat. Vergeet niet uw verzendbewijs goed te bewaren en uw klantnummer te vermelden bij u pakket. Anders weten we niet dat we uw factuur moeten crediteren en zien we het als een onbekende zending.

 

3. Ik heb 1 product besteld maar heb er meerdere ontvangen/ Ik heb een verkeerde levering gekregen/ De factuur klopt niet.

Indien u vindt dat er iets niet klopt kunt het beste een email sturen aan klantenservice@dorivit.nl en daarbij uw klantnummer vermelden. Ook als u er zeker van bent dat u niet akkoord bent gegaan met één van onze aanbiedingen terwijl dat wel op uw factuur staat. (2+1,3+2 of 6+4)  Zij kunnen u hier verder bij helpen. Ons doel is uw mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

4. Wat zijn jullie rekeninggegevens?

Dorivit BV
IBAN: NL60ABNA0537291210
Bic: ABNAANL2A

Vergeet niet uw klant- en factuurnummer te vermelden bij de betaling van de factuur.

5. Ik wil mijn bestelling annuleren.

U kunt uw bestelling alleen annuleren op de dag van de bestelling zelf. Hiervoor kunt u bellen met onze klantenservice.  Het telefoonnummer waarop we te bereiken zijn is: 085-2731755

Als uw pakket al onderweg is kunnen wij de bestelling helaas niet meer voor u annuleren. Het pakket is reeds verzonden. U kunt ervoor kiezen om het pakket niet aan te nemen of af te halen. Het komt vanzelf weer bij ons retour en daarna wordt uw factuur gecrediteerd.

  

6. Ik wil in termijnen betalen, is dit mogelijk?

Wij sturen altijd de factuur in één keer volledig mee. Als u heeft afgesproken dat u in termijnen mag betalen dan kunt u dit in maximaal 3 termijnen doen. U mag zelf de factuur in drieën delen.

We versturen helaas geen deelfacturen.

U moet het termijnbedrag dan zelf handmatig overmaken op:

Dorivit BV 
IBAN: NL60ABNA0537291210

Bic ABNANL2A

Onder  vermelding van klant en factuurnummer

En vermelden om welk deel van de betaling het gaat.

 

7. U weet niet waar uw pakket is.

Indien u uw pakket niet heeft ontvangen aan de deur is het naar een UPS access-point gebracht. Het pakket blijft daar tijdelijk liggen om door u afgehaald te worden. Als het goed is heeft u daarvan een UPS e-mail gekregen. Misschien is deze terecht gekomen in uw spam-box. Als het pakket niet tijdig wordt afgehaald komt het uiteindelijk weer bij ons retour. U ontvangt daarvan van ons een e-mail.

 

8. Uw betaling is niet binnen gekomen bij ons.

Heeft u klant - en factuurnummer vermeld?

U kunt een mail sturen met:

-NAAM  van de rekeninghouder -en klantnummer

-BANKREKENING NUMMER 

-DATUM van betaling 

-BETAALKENMERK (klant - en factuurnummer)

 

Soms zijn de binnengekomen betalingen niet te linken omdat men vergeet een betaalkenmerk in te vullen.

We ontvangen graag van u een bewijs van betaling of een screen-foto via klantenservice@dorivit.nl zodat we het kunnen oplossen.

  

9. Open pakjes en gebruikte pakjes .

Helaas moeten de geopende producten betaald worden. Deze nemen we niet retour. U kunt ongeopende producten retourneren binnen de termijn van 30 dagen.

We verwijzen u naar onze algemene voorwaarden Artikel 6, lid 2 op onze site :

www.dorivit.nl

We streven ernaar om al uw vragen zo snel mogelijk en naar tevredenheid te beantwoorden.